1. Rabljeno je 100 % etično in trajnostno

Z okoljskega vidika je nakup rabljenih oblačil boljši od nakupa v modnih verigah. To velja, ker za proizvodnjo ni potrebno porabiti dodatnega dela in sredstev.

Z okoljskega vidika je nakup rabljenih oblačil boljši od nakupa v modnih verigah. To velja, ker za proizvodnjo ni potrebno porabiti dodatnega dela in sredstev.
Vendar pa določeni kupci pogosto kupijo poceni rabljene predmete, da bi jih preprodali na spletu po višji ceni, zaradi česar cene rastejo in tako naredijo kose nedostopne za tiste, ki so se prej zanašali na nižje cene. Prav tako mnogi izmed nas mislijo, da ko podarijo svoja oblačila, jih podarijo ljudem, ki si oblačil ne morejo privoščiti ali jih prodamo kot rabljene. Najvarnejša stava je torej, da poiščete trgovine z rabljenimi izdelki, ki so povezane z dobrodelnimi organizacijami.

2. Oblačila, ki jih boste podarili second hand trgovinam, bodo tam prodana

Second hand trgovine prodajo le okoli 20 % prejetih oblačil. Preostanek se zavrže, preusmeri v recikliranje, sežge ali proda v tujino, v države v razvoju, kjer oblačila končajo na odlagališču in to negativno vpliva na lokalno industrijo, saj oblačila, ki preplavijo lokalne trge, pustijo lokalne tekstilne delavce brez služb.

Naslednjič, ko boste razmišljali o tem, da bi se znebili svojih starih oblačil, razmislite o drugih načinih za podaljšanje njihovega življenjskega cikla, kot je na primer spletna prodaja, zamenjava z drugimi ljudmi, jih prekrojite ali predelate.

žena v second handu3. Če blagovna znamka trdi, da je trajnostna, potem je res

Številna podjetja s hitro modo niso tako pregledna in trajnostna, kot trdijo, da so. Trajnost je postala priljubljeno marketinško orodje, ki izkorišča dobre namre potrošnikov. Ta trend je znan kot 'greenwashing'. To pomeni, da se določene blagovne znamke promovirajo kot skrbniki za okolje z uporabo pomirjujočih besed, kot so »trajnostno«, »reciklirano« ali »ekološko« v svojih marketinških kampanjah, vendar morda niso tako trajnostne, kot mislite.

Raziskava je edini način, da ugotovite, ali je podjetje resnično trajnostno – poiščite trajnostne certifikate in preverite, ali obstajajo dokazi, da blagovna znamka svojim delavcem plačuje plačo, ki jim pripada, zmanjšuje količino tekstilnih odpadkov in po potrebi stopite v stik z določeno blagovno znamko prek družbenih medijev.

4. Trajnostne modne kose je težko najti

Z naraščanjem osveščenosti o etičnih in bolj trajnostnih izdelkih je trajnostne modne znamke vse lažje najti. Ker se povpraševanje potrošnikov povečuje, postajajo modne znamke bolj pozorne na to, kako izdelujejo svoje izdelke. Šele ko dejansko začnete iskati trajnostne modne kose, ugotovite, koliko znamk jih dejansko proizvaja.

Za lažje in hitrejše iskanje trajnostne mode smo na GLAMI sestavili seznam modnih kosov iz ekoloških materialov, ki niso škodljivi za okolje:

Prikaži več

Na GLAMI ponujamo tudi obsežen seznam oblačil in obutve iz plastičnih steklenic, starih gum, ribiških mrež in drugih recikliranih materialov:

Prikaži več

5. Trajnostna moda je predraga

Trajnostne blagovne znamke skrbijo za vpliv na okolje, zagotavljajo varna delovna mesta, plačujejo življenjsko dobo in zagotavljajo boljše materiale ter kakovosten dizajn, zato vemo, da bo denar, porabljen za trajnostne modne kose, šel v prave roke.

Trajnostne blagovne znamke ponavadi proizvajajo zelo kakovostne izdelke, ki nam služijo dlje časa. Če zanje pravilno skrbimo, se lahko prenašajo iz roda v rod! To pomeni, da trajnostna moda sprva daje občutek, da je draga, vendar na dolgi rok resnično lahko prihranite.

Prav tako ni nujno, da so trajnostni kosi zelo dragi! Trajnostni kos lahko kupite na akciji: Nekatere znamke prodajajo svoje izdelke od 20% do 50% ceneje!

Prikaži več

6. En človek ne more spremeniti ničesar

Zapomnite si, da lahko vsak izmed nas zahteva in podpira prava dejanja ter se odloči, kam bo vložil svoj denar. Kot je nekoč rekla Stella McCartney: "Bolje narediti nekaj malega kot narediti veliko nič". V tem članku ste našli veliko majhnih korakov, ki jih lahko naredite. Podprite torej trajnostne, etične in lokalne blagovne znamke z nakupom njihovih izdelkov.

To je počasen proces, vendar se spremembe že dogajajo in vi ste del njih.